Hejsan!

Nu va de ett riktigt bra tag sen jag skrev, men nu är det såhär..
Jag har börjat jobba, Noel börjat dagis och jag har gjort annat om dagarna så jag har inte alls tänkt på att blogga. Men nu ska jag försöka börja igen!

Nu är vi nyss hemkomna från Huddinge sjukhus. Har legat inne sen tisdag kväll tills idag vid lunch.. Riktigt tröttsamt och oroligt när lilla Noel haft svårt att andas. Han har inhalerat var 3:e timme tills igår när han fick varannan timme. De hjälpte som tur va! Nu har han fått en inhalator med airomir och med pulmicort.. Så när han börjar bli förkyld är de fram med dessa.. ska även fortsätta ge nu i 7 dagars tid. Jag är så himla glad att han mår bättre nu! Men inhalation är inte de roligaste i världen.. Han kämpar och kämpar tils han är helt svettig och slut.

På dagis går allt finfint.. Han är glad och leker mycke med de andra barnen.. Han är bara klantig av sig, han snubblar på sina egna fötter, halkar och ramlar hela tiden.. jag ljuger inte om ja säger att han har nytt blåmärke varje dag :P haha, men han är en hård kille så de e lungt!

Idag blire en lugn kväll, kanske kolla någon film och gosa ner sig i soffan, och sova TIDIGT!

Jag vill tacka till min mor och far som ställt upp som chaffis till och från huddinge! NI ÄR BÄST!

Allt för mig denna gång antar jag! Kramar från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0