sovmorgon!

I morse vaknade jag och noel vid 10,
och Noel skulle fortsatt sova om inte min telefon ringde.
Han har inte sovit så länge sen han va ett spädbarn!
RIKTIGT SKÖNT!

Noel är fortfarande vaken och har inte sovit mycket idag!
Så hoppas på en lång sovmorgon imorn me!

Idag har jag handlat present till Noel och magneter..
Noel pillar så mycket på frysen när jag är i köket,
Så ja tyckte de verkar bra me nått han kan pilla på där.
Än så länge tycker han att det är kul, de e ju bra!
Joni ska väl köpa nästa present imorn tror ja!
DE E FETT ME NICE!

Nu har vi kollat klart på the last airbender...
Ja tyckte den inte va så jättebra.. men skulle man sett
den i 3D skulle den säkert varit bättre!

Nu verkar Noel vara trött så ska lägga han nu, ska bara
vänta på att Älsko ska bränna twiligt, alla tre!
Skönt att ha lite dvd filmer! är trött på datan!

Nää nu börjar de gå över styr..
Detta har jag gjort idag, hoppas du hittar nå intressant!
Puss och godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0