Grattis Noel 1 år :)

Med en enkel tulipan
uppå bemärkelseda’n
jag har den äran
jag har den äran
att gratulera

Grattis min fina son till din ett års dag!
Jag kan inte förstå att de va ett år sen du kom..
Känns som om du har varit med jämt!
Ett år, de e stort de! Du har hunnit med mycke på ett år!

Imorn blire kalas här hemma.. jätteskoj!
Hoppas inte Noel tröttnar på att öppna paket!
Folk kommer väl lite som de vill, men de gör inge.

Allt är inte perfa idag, ja e ledsen och arg!
Min kul kväll verkar inte så party nu!
Jag har hört av mig till mina vänner i mer än en vecka,
men folk droppar och nu vart ja helt plötsligt ensam!
Ja tycker ja ställer upp hela tiden me att gå ut fast
jag inte vill, ja försöker hänga me på allt men känns
inte som man får något tillbaka.. Jag e riktigt ledsen nu!

Som tur är har jag Saga, men hon är på andra sidan stan
de blir jobbigt att packa massa saker och släpa på de ue sen.
Jag har inte bestämt om ja ska gå eller inte,
men ja har ju så cool outfit så de vore ju tråkigt om
jag sket i de.. men halloween är nästa år med.. ja vet inte.
Har tappat suget så sjukt mycke nu!!!

vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0