nemen... va?

Godmorgon!

Inatt har jag drömt nå knasigt!
Jag drömde att ja lekte kurragömma på en vind,
då träffa jag mitt ex på vinden, de sluta med att
vi gick och snodde saker på vinden, vi blev
upptäckta! Sen gick vi tillbaka en vecka efter och
så duscha jag där uppe... Riktigt mysko!

Igår på gymnastiken.. stämningen va väl sådär..
Men de e inte så konstigt! Jag försökte peppa
folket igår.. Men de gick ruskigt bra för mig igår faktist.
Jag körde frivolt på trampetten och de gick perfa.
Höga va dom och ja kunde hålla kvar huvudet!
Ja har jätte problem med frammåtvarv, men nu
gick de bättre än de gjorde innan ja sluta,
de känns ruskigt bra!! Nu kanske man vågar
hoppa lite igen.. sakta men säkert!

Ja är helt slut idag.. känner mig som en zombie!
Meeeen får dricka massa kaffe idag så ja vaknar.

Nää nu har ja inte mycke mer att berätta! ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0