hejsan!

Här sitter jag hos min mamma och har vaknar för ett litet tag sen!
Lilla Noel är busig och vill leka med allt som han inte får.. men ja
säger till han :) lilla skiten!

Igår va jag på BVC och noel fick sprutor.. Jag klarar inte av sånt så
Tant Maria fick följa med och hålla i Noel.. Han va så duktig..
Inte ett ljud när han tog första sprutan, han börja gnälla lite efter andra.
Men han va så duktig!!!

Nu är noel ute och går.. Ååååh, de e nära nu!
Han tar mellan 10 och 20 steg varje gång han är ute på ett lätt tur!
Sen sitter han och tittar på en och vill att man ska klappa händerna!


Noels nya lekkamrat är lilla misan, mammas kattunge!
Dom kan sitta i timmar och leka med varandra!
Noel har fattat att han ska ta kattleksaken och svänga den
så kommer kissen och attackerar den.. Dom har jätte kul tillsammans!

Idag som står på shemat är att tvätta kissen och gå en promenad
Med mammas hund, Mimo.. Sen ska jag dra igenom damsugaren också!
Jaa, de va väl de.. sen får vi se vad som händer!

Men imorn blir de andra bullar, tror ja iallafall!
Då äre tjejkväll med Hairy-Mary and the Mustage girl!
De kan bli riktigt bra!

Jaa, de va allt för mig!
Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0